shape shape

عمده فروشی رنگ در تهران | خرید مستقیم از کارخانه

03 مهر 1400

اخبار و مقالات

shape
img
عمده فروشی رنگ در تهران | خرید مستقیم از کارخانه

03 مهر 1400

اخبار و مقالات

عمده فروشی رنگ ساختمانی در تهران

خرید و استفاده از رنگ ساختمانی و ترافیکی و صنعتی شاید نیاز خیلی از شماها  باشد و به دنبال خرید رنگ با کیفیت بالا هستید. صنایع رنگ جمیل یکی از بهترین تولید کننده های انواع رنگ می باشد که تولید کننده  انواع رنگ های ساختمانی مثل رنگ روغنی و پلاستیکی و اکریلیک و انواع رنگ ترافیکی سرد و گرم و انواع رنگ صنعتی شامل رنگ های اپوکسی و ترموپلاست و پلی یورتان با بهترین کیفیت و قیمت است.

رنگ ها تأثیرزیادی بر زیبایی و دادن احساسات خوب دارد شما با انتخاب رنگ درست می توانید فضایی بسیارعالی برای خود رقم بزنید اگر اندکی رنگ شناسی و روانشناسی رنگ بدانید قطعا بهترین رنگ را برای ساختمان و اتاق و محل کار خود انتخاب خواهید کرد، برای داشتن انتخاب عالی و مناسب درباره خرید رنگ شما می توانید از صنایع رنگ جمیل که سال‌هاست در خدمات فروش رنگ  فعالیت دارد خرید کنید.

آدرس:

تهران-خیابان آزادی -روبه رو استادمعین پلاک 535 -طبقه3-واحد-3

تلفن تماس:
02191013752

رنگ جمیل یکی از بهترین رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و ترافیکی است که بیشترین رضایت مشتری را در دیجیکالا دارد.

فروشگاه رنگ ساختمانی در تهران

 عمده فروشی رنگ ساختمانی در تهران

آدرس:
تهران-خیابان آزادی -روبه رو استادمعین پلاک 535 -طبقه3-واحد-3

تلفن تماس:
02191013752

02122093043 

09121488570

 

یکی از مزیت های خرید رنگ از کارخانه جمیل این است که شما بدون واسطه و مستقیم رنگ را از کارخانه با قیمت عالی و مناسب خرید میکنید.

اینترنتی و آنلاین هم میتوانید از طریق این لینک رنگ خود را خریداری کنید.

خریدرنگ درتهران

 

 

فروش عمده رنگ ترافیکی 

همانطور که از نامش پیداست بیشتر برای مصارف ترافیکی استفاده می‌شود البته برای رنگ آمیزی استخر در سطوح بتنی هم مورد استفاده قرارمی گیرد، کاربرد رنگ ترافیکی در خیابان ها برای خط کشی و رنگ بندی جدول های کنار خیابان و میدان ها است. رنگ ترافیکی در دو نوع سرد و گرم موجود می باشد، رنگ های سرد قیمت مناسب تری دارند و برای همین بیشتر در معابر فرعی و کم تردد مورد استفاده می باشند، اگر برای پارکینگ های شخصی خود نیاز به رنگ دارید و می خواهید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد بهتر است از رنگ های سرد استفاده کنید. رنگ های ترافیکی گرم به دلیل ماندگاری بالایی که دارند در معابر پر تعدد و پارکینگ های بزرگ عمومی و مجتمع های تجاری با حجم ترافیک بالا قابل استفاده اند. ویژگی های رنگ های ترافیکی با کیفیت عالی شامل مقاومت سایشی بالا، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، مشخص کردن محدوده راه وسرعت بالای خشک شدن و درخشندگی و بازتاب نور در شب می باشد. اگر شما خواهان رنگ ترافیکی می باشید میتوانید از صنایع رنگ جمیل  که خدمات فروش رنگ ترافیکی را نیزبه عهده دارد خرید عمده رنگ ترافیکی  انجام دهید .

 

فروش عمده رنگ ساختمانی

 شاید برای خیلی از شماها که خانه ای نو ساخته یا خریده اید یا به فکر تعمیر خانه می باشید رنگ آمیزی ساختمان یکی از دغدغه هایتان باشد. رنگ ها تاثیر زیادی بر روی روحیه و انرژی و شادابی شما دارند پس با انتخاب رنگ مناسب می ‌توانید انرژی و شادی را به خانه خود ببرید. در انتخاب رنگ باید نکاتی را در نظر بگیرید اینکه نور اتاق چگونه است و زاویه تابش خورشید کدام سمت است، فضایی که می خواهید رنگ کنید کوچک یا بزرگ است وهمچنین سقف کوتاه است یا بلند، تمامی نکات گفته شده در انتخاب رنگ مناسب  تاثیر گذاراست پس در هنگام خرید رنگ حتما به موارد ذکر شده توجه کنید رنگ های ساختمانی انواع مختلفی دارد از جمله رنگ های آلکیدی روغنی و رنگ های پلاستیکی و رنگ های آکریلیک و رنگ های آلکیدی. اگر شما تصمیم خود را درباره خرید رنگ انجام دادید و خواهان خرید رنگ شدید می توانید از طریق سایت صنایع رنگ جمیل که سابقه فروش رنگ ساختمانی دارد مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.برای خرید عمده رنگ ساختمانی و پخش عمده رنگ ساختمانی از وبسایت رنگ جمیل به لینک درج شده مراجعه کنید.

خریدرنگ درتهران

فروش عمده رنگ صنعتی

رنگ های صنعتی بیشتر در محیط های صنعتی و برای پوشش دهی محصولات صنعتی مناسب می باشند در واقع هدف اصلی رنگ های صنعتی محافظت از وسایل و تجهیزات در مقابل شرایط جوی وتماس با آب و آتش سوزی است.

ویژگی هایی که از رنگ های صنعتی می شود انتظار داشت استحکام بالا و قدرت چسبندگی زیاد به سطوح مورد نظرو قابلیت حفاظت و مقاومت زیاد در برابر عوامل جوی می باشد. رنگ های صنعتی انواع مختلفی دارند از جمله:

 رنگ های اپوکسی

 در فرمول آنها ازعوامل سخت کننده پلی آمید استفاده شده است نکته مهم در رنگ های اپوکسی قدرت بسیار بالا در برابر عوامل مخرب جوی می باشد از برای مناطق کرد هوا شرجی و معتدل است مناسب است

 رنگهای ترموپلاست

اساس این رنگ ها رزین می باشد قدرت خشک شدن بالا وثبات درخشش و خاصیت ضد خوردگی از ویژگی های این رنگ هاست.

رنگ های پلی یورتان

مواد تشکیل دهنده رنگ های پلی یورتان رزین آکریلیک پلی ال و ایزوسیانات می‌باشد که همین باعث شده است که بسیار مستحکم و دارای حفاظت بالا در شرایط مخرب باشد این رنگ ها را می توان روی سطوح گالوانیزه و مس استفاده کرد.

رنگ های کوره ای

این رنگ ها به دلیل پخت در کوره مقاومت زیادی دارند و بیشتر در صنایعی مثل خودروسازی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای چسبندگی بسیار بالا و ثبات رنگ می باشند.

 

فروش رنگ ساختمانی در تهران

تا به این جای مقاله در باره فروش رنگ های ساختمانی وصنعتی و ترافیکی صحبت کردیم. اگر در شهر تهران هستید و بنا بر نیازتان تصمیم به تهیه هر کدام از رنگ های ذکر شده را دارید و به دنبال فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش رنگ در تهران می باشید می توانید به مراجعه به فروشگاه اینترنتی صنایع رنگ جمیل خرید خود را انجام بدهید.

رنگ جمیل یکی از بهترین تولیدکننده‌های رنگ در ایران است که بیشترین رضایت کاربران در دیجیکالا را دارد.

آدرس:
تهران-خیابان آزادی -روبه رو استادمعین پلاک 535 -طبقه3-واحد-3

تلفن تماس:
91013752 - 021 ، 22093043 - 021
09121488570

 

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه
avatar

کریم سعیدی

رنگ فروشی عمده حضوری دارید؟

02 مهر 1402

مدیریت

بله فروش رنگ عمده حضوری داریم

ارسال دیدگاه