shape shape

قیمت رنگ خط کشی پارکینگ | به قیمت کارخانه بخرید!!!

21 شهریور 1401

اخبار و مقالات

shape
img
قیمت رنگ خط کشی پارکینگ | به قیمت کارخانه بخرید!!!

21 شهریور 1401

اخبار و مقالات

رنگ خط کشی پارکینگ

حتماً تا حالا به خط کشی‌های پارکینگ مجتمع‌های تجاری یا ساختمان منزل خود دقت کرده‌اید و متوجه شده‌اید که خط کشی‌های پارکینگ تا حد زیادی دردسرهای شما را برای پیدا کردن جایگاه مناسب از بین برده است و شما با استفاده از خط کشی‌های دقیق با سرعت بیشتری می‌توانید جای پارک مناسب را پیدا کید.

حال در نظر بگیرید پارکینگ یک مجتمع بزرگ 10 طبقه بدون خط کشی باشد، به نظر شما امکان‌پذیر است؟! در این صورت قطعاً شاهد هرج‌ومرج، درگیری و تصادف‌های بسیاری در پارکینگ موردنظر خواهیم بود، بنابراین اگر از خرید رنگ خط کشی پارکینگ به این منظور استفاده شود و انجام این کار نیز به فردی دارای مهارت واگذار شود درنهایت ماندگاری خط کشی بسیار طولانی خواهد شد و نیازی به رنگ‌آمیزی مجدد در فواصل کوتاه نیست.

**18

**19

**23

**906

 

برای دیدن رنگ های خط کشی پارکینگ بیشتر روی خرید رنگ ترافیکی کلیک کنید.

اگر با حجم بالا میخواهید رنگ خط کشی پارکینگ بخرید برای تخفیف بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

 

خط کشی پارکینگ چیست؟

پیش‌تر در مقاله خط کشی پارکینگ خودرو و چگونه پارکینگ خانه خود را خط کشی نماییم اطلاعات کاملی در این زمینه دست آوردیم اما در این صفحه به دنبال رنگ مخصوص برای خط کشی پارکینگ هستیم  تا خریدوفروش رنگ را برای ما ساده کند.

چه عواملی در قیمت خط کشی پارکینگ تأثیرگذار است؟

  • ابعاد محیطی که قصد خط کشی داریم
  • آب‌وهوای منطقه
  • میزان عبور و مرور افراد و خودروها
  • چه مقدار از گلاسبید استفاده می‌شود
  • مقدار تینر مصرفی و نوع آن
  • کیفیت رنگی که برای خط کشی پارکینگ انتخاب کرده‌ایم

 

خرید رنگ خط کشی پارکینگ

همان‌طور که پیش‌تر در مقالات مختلفی به‌ضرورت خط کشی پارکینگ در ساختمان‌های تجاری و مسکونی، مال‌ها، پارکینگ‌های عمومی و... اشاره شد، بنابراین خط کشی پارکینگ‌ها یک مسئله مهمی به‌حساب می‌آید.

 امــا نکته مهم‌تر انتخاب و خرید رنگ مخصوص برای خط‌کشی پارکینگ است؛ زیرا اگر رنگ مخصوص با کیفیت خوب و مرغوب تهیه نشود درنهایت پس از مدت کوتاهی که از استفاده آن می‌گذرد، به دلیل رفت‌وآمد زیاد رنگ‌ها از بین رفته و مجدداً نیاز به خط کشی است و این مسئله هزینه و زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ

پس بهتر است برای جلوگیری از دوباره‌کاری و هدر دادن هزینه و زمان از رنگ مخصوص برای خط کشی پارکینگ جمیل استفاده کنید، همچنین این مجموعه (ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮﻣﻦ ﺷﯿﻤﯽ ﻓﺎم) در ﺳﺎل ۱۳۸۰ پس از ثبت و احداث کارخانه رنگ‌سازی تمامی دستگاه و تجهیزات خط کشی را فراهم کرده است و همراه با اکیپ‌های اجرایی آموزش‌دیده در جهت ارائه انواع خدمات خط کشی به شهرداری و دیگر ارگان‌ها گام بزرگی برداشته تا تمامی متقاضیان خط کشی پارکینگ‌هایی در ابعاد مختلف بتوانند از خدمات اجرای رنگ ترافیکی خط کشی پارکینگ تهران و در تمام ایران استفاده کنند.

برای اجرای خط کشی پارکینگ به شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

 

استانداردهای لازم رنگ خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ با رنگ‌های مختلفی امکان‌پذیر است که تمامی رنگ‌ها در وب‌سایت رنگ جمیل موجود و قابل خریداری است، لازم به ذکر است رنگی که برای خط کشی پارکینگ استفاده می‌شود بایــد دارای استانداردهای مشخصی باشد که آن‌ها را از رنگ ساختمانی و سایر رنگ‌ها متمایز می‌کند؛ ویژگی‌های این‌گونه رنگ‌ها در ادامه اشاره می‌شود.

 

خط کشی پارکینگ با رنگ مخصوص چه ویژگی دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد رنگ‌های مخصوص خط کشی با دیگر رنگ‌ها متفاوت است و با فرمول خاصی برای خط کشی تولید شده است بنابراین ویژگی‌های بخصوصی دارد که عبارت‌اند از:

  1. در نور کم و تاریکی شب نیز قابل دیده شدن است.
  2. مقاومت بالا در برابر رطوبت، آب و روغن
  3. دارای مقاومت مکانیکی بالایی است که در برابر سایش نیز مقاوم است.
  4. یکپارچگی و جلوگیری از نفوذ مواد خورنده رنگ

در نظر داشته باشید با توجه به تردد زیاد در پارکینگ‌ها و وزن زیاد خودروها موارد ذکرشده اهمیت بالایی دارد، زیرا در غیر این صورت پس از گذشت مدت کوتاهی به‌سرعت رنگ پاک‌شده و خط کشی‌ها ناقص می‌ماند.

خرید رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ

پس اگر زمان و سرمایه شما برایتان اهمیت دارد حتماً از رنگ‌های مخصوص خط کشی و باکیفیت بالا تهیه کنید، تا سال‌های طولانی دوام و کارایی داشته باشد.

فروش رنگ خط کشی پارکینگ

شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلفی فروش رنگ مخصوص را در خدمات خود دارند امــا آنچه مهم است انتخاب و خرید رنگ از برند معتبر و باسابقه است، زیرا در غیر این صورت کیفیت رنگ خریداری شده قابل تضمین نمی‌باشد.

رنگ جمیل با بیش از 20 سال سابقه در زمین تولید انواع رنگ‌های ساختمانی در حال حاضر به‌عنوان یکی از محبوب ترین رنگ‌های بازار شناخته می‌شود، زیرا با تجربه زیادی که در این زمینه بدست آورده و آزمون و خطاهای بسیار درنهایت توانسته رنگی تولید کند که نیاز مشتریان را به خوبی رفع کند، برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان رنگ جمیل تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

**780

**231

**905

 

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

 

کلام آخر

انتخاب رنگ مخصوص خط کشی پارکینگ یکی از موارد مهم و ضروری در سامان دهی پارکینگ‌های تجاری، مسکونی و... به‌حساب می‌آید، از این رو اگر قصد خرید رنگ مخصوص برای این امر مهم دارید، علاوه بر خرید رنگ مخصوص می‌توانید از خدمات خط کشی پارکینگ و اجرای رنگ ترافیکی در تهران توسط تیم آموزش‌دیده رنگ جمیل نیز بهره مند شوید.

این مجموعه با جدیدترین ابزار و تجهیزات و باکیفیت ترین رنگ، خط کشی پارکینگ شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رسانند و به‌عنوان بهترین اجرا کننده رنگ ترافیکی در تهران شناخته شده است.

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه