shape shape

خرید عمده رنگ استخری از کارخانه | با قیمت عالی

26 اردیبهشت 1403

اخبار و مقالات

shape
img
خرید عمده رنگ استخری از کارخانه | با قیمت عالی

26 اردیبهشت 1403

اخبار و مقالات

 رنگی که برای استخر انتخاب می ‌کنید به شما این امکان را می ‌دهد فضا را شخصی ‌سازی کنید همچنین با وجود انواع رنگ های استخری در کارخانه شما می توانید طیف وسیعی از رنگ‌ های مختلف را در استخرهای شنای مدرن انتخاب کنید. عوامل متعددی در انتخاب و خرید عمده رنگ استخری تأثیر می‌ گذارند که در ادامه به بررسی این عوامل و خرید عمده رنگ استخری از کارخانه می پردازیم.

 

خرید عمده رنگ استخری

 

خرید عمده رنگ استخری  از کارخانه

وقتی یک پروژه جدید احداث استخر را شروع می کنید، یکی از مهم ترین اقداماتی که باید هنگام ساخت استخر انجام دهید، انتخاب و خرید رنگ استخری است. در برخی موارد که استخر شما بزرگ است و مقدار زیادی رنگ برای رنگ آمیزی استخر نیاز دارید، یا اگر صاحب فروشگاه هستید و می خواهید رنگ استخری را برای فروش در فروشگاه خریداری کنید، خرید عمده رنگ استخری برای شما به صرفه تر خواهد بود.

 

انواع رنگ های استخری

 رنگ های استخری انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به نوع و برند می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد. در این بند انواع رنگ های استخری را آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع رنگ مناسب استخر و اینکه کدام نوع رنگ استخر برای تمیز و تازه نگه داشتن ​​استخر حیاط و منزل شما بهتر است، مطلب رنگ ضد آب چیست؟ و بهترین رنگ برای استخر چیست؟ نیز می تواند در این زمینه اطلاعات مفیدی به شما بدهد.

 

رنگ استخر اپوکسی

رنگ استخر لاستیکی

رنگ استخری اکریلیک پایه آب

رنگ استخر پلیمری

رنگ استخری نانو

 

مهم ترین ویژگی های رنگ های استخری

رنگی که برای استخر انتخاب می کنید، می تواند تاثیر زیادی در جذابیت آن داشته باشد. این یک عامل کلیدی در طراحی کلی استخر است و می تواند جلوه بصری را تغییر دهد. امروزه، صاحبان خانه ها و باغ ها در انتخاب رنگ ایده آل خود آزادند. از این گذشته، برای بسیاری یک استخر فقط یک استخر نیست بلکه بخشی از انتخاب سبک زندگی است. با توجه به کیفیت های زیبایی شناختی و محیطی که اکنون برای مشتریان اولویت دارد، خرید رنگ استخری اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. برخی از مهم ترین ویژگی های رنگ های استخری این است که رنگ استخر باید جوری انتخاب شود که محیط اطراف خود را برجسته کند و یک نقطه کانونی جذاب ایجاد کند. همچنین یک رنگ استخری خوب و باکیفیت، دوام و قدرت چسبندگی بالایی دارد، در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت دارد، ضد جلبک است، قابلیت ترمیم دارد و ... .

 

خرید عمده رنگ استخری از کارخانه

رنگ های استخری در انواع و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند که با توجه به نوع متریال استفاده شده در ساخت استخر و سایر عوامل تاثیرگذار در انتخاب انواع رنگ های استخری، که در مقالات قبلی به طور کامل در رابطه با انتخاب بهترین رنگ استخری صحبت کردیم، می توانید مناسب ترین نوع رنگ را برای پروژه خود خریداری کنید.

پس از اینکه تصمیم گرفتید چه رنگی را برای رنگ آمیزی استخرتان انتخاب کنید، وقت آن است که به سراغ خرید رنگ بروید. انواع رنگ های استخری در برندهای مختلف در فروشگاه ها موجود هستند که می توانید، پس از شناخت انواع رنگ های استخری که در مقالات قبلی به طور مفصل در مورد آن ها صحبت کردیم، آن ها را خریداری نمایید. یک گزینه بهتر برای خرید عمده رنگ استخری، خرید مستقیم از کارخانه های تولید رنگ استخری است. با خرید عمده رنگ استخری از کارخانه، می توانید از بین رنگ های متنوع، رنگ دلخواه خود را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار خریداری کنید. پس برای خرید رنگ به صورت عمده و تجربه خریدی مطمئن، خرید عمده رنگ استخری از کارخانه، گزینه بهتری خواهد بود.

 

سفارش عمده و جزئی خرید رنگ استخری

رنگ های استخری در بسته بندی هایی با حجم های مختلف عرضه می شوند که متناسب با مقدار رنگ استخری موردنیاز برای رنگ آمیزی استخر، می توانید خرید کنید. ممکن است استخر شما مساحت بسیار بزرگی داشته باشد و یا صاحب فروشگاه باشید و بخواهید رنگ استخری را به صورت عمده تهیه نمایید، در این صورت می توانید اقدام به سفارش عمده و جزئی خرید رنگ استخری، به طور مستیقم از کارخانه نمایید. امروزه بیشتر مردم برای صرفه جویی در زمان و هزینه، سفارش عمده و جزئی خرید رنگ استخری را ترجیح می دهند، شما نیز می توانید برای سفارش عمده و جزئی خرید رنگ استخری، از طریق سایت اقدام کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

سفارش عمده و جزئی خرید رنگ استخری

 

قیمت عمده رنگ استخری

در مورد قیمت عمده رنگ استخری، نمی توان به طور دقیق صحبت کرد. قیمت عمده فروش رنگ استخری ممکن است در هر کارخانه ای بسته به شرایطی از جمله نوع رنگ، کیفیت رنگ، ماندگاری و موارد دیگر، قیمت متفاوتی داشته باشد. همچنین مقدار رنگی که به طور عمده می خرید می تواند در قیمت عمده رنگ استخری تاثیر داشته باشد. برخی فروشندگان این فرصت را در اختیار مشتری قرار می دهند تا با خرید عمده رنگ استخری از کارخانه و در حجم زیاد، مبلغ کمتری را نسبت به خرید در حجم های کم تر، پرداخت کنند. برای اطلاع از قیمت عمده رنگ استخری با ما تماس بگیرید.

 

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با خرید رنگ عمده رنگ استخری از کارخانه و سفارش عمده و جزئی خرید رنگ استخری صحبت کردیم. پس از ساخت استخر و تعیین رنگ مورد نظر نسبت به خرید رنگ استخری اقدام کنید. اگر قصد دارید رنگ را برای فروش در فروشگاه خود خریداری کنید، بهتر است روش سفارش و خرید عمده رنگ استخری از کارخانه را انتخاب کنید.

 

رنگ ساختمانی جمیل از جمله رنگ های با کیفیت بالا است که می توانید برای رنگ آمیزی رنگ ساختمان، انواع دیوار، سقف و... از آن استفاده کنید تا در نهایت بتوانید زیبایی و تاثیر رنگ را در محیط مشاهده کنید.

 

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

 

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

 

خرید رنگ ساختمانی از جمله موارد مهمی است که در نهایت تاثیر بسزایی در روحیه افراد دارد، از این رو در صورتی که قصد خرید رنگ دارید حتما لازم است نکات مهمی را قبل از خرید در نظر بگیرید تا بتوانید با خرید زیباترین رنگ ساختمان و بهترین رنگ از زیبایی آن لذت ببرید.

 

سوالات متداول

1- قیمت خرید عمده رنگ استخری بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت رنگ استخری بستگی به قیمت مواد اولیه ی آن از جمله رنگدانه ها و پلیمرها دارد، قیمت هر کدام از مواد اولیه و کیفیت آن ها می تواند در قیمت تمام شده ی خرید عمده رنگ استخری تاثیر بگذارد.

2- کدام نوع از رنگ ‌های استخری برای پوشش سطوح ترک دار مناسب هستند؟

رنگ ‌های استخری نانو و رنگ‌ های استخری پلیمری نسبت به سایر رنگ های استخری، خواص کشسانی و انعطاف ‌پذیری بالاتری دارند که برای پوشش ترک ها و درزهای سطح استخر مناسب اند.

3- کدام نوع رنگ استخری به زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارد؟

رنگ استخری اپوکسی دو جزئی برای خشک شدن به زمان کمتری نیاز دارد.

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه