shape shape

رنگ پلاستیک چیست | قیمت | مزایا و معایب رنگ پلاستیک

16 دی 1399

اخبار و مقالات

shape
img
رنگ پلاستیک چیست | قیمت | مزایا و معایب رنگ پلاستیک

16 دی 1399

اخبار و مقالات

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ آمیزی منزل یک راه آسان برای تغییر دکور خانه است. اگر قصد رنگ آمیزی ساختمان یا منزل خود را دارید، رنگ پلاستیک را به شما پیشنهاد میدهیم. از میان رنگ های ساختمانی، رنگ پلاستیک به راحتی قابل اجراست و قیمت مناسب تری دارد. همانطور که گفتیم  رنگ آمیزی یکی از ساده ترین راه‌های برای تغییر و تنوع محل کار یا منزل است. رنگ پلاستیک یکی از رنگ‌های پر مصرف رنگ ساختمانی است. رنگ پلاستیک جمیل جز پرکاربردترین رنگ‌ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلف و نمای ساختمان‌ها است. در ادامه مزایا، معایب و کاربرد رنگ پلاستیکی را میگوییم

 نحوه اجرا این نوع رنگ به طور کامل در مقاله گفته شده است . در مقاله انواع رنگ‌ ساختمانی همه چیز درباره رنگ ساختمانی گفته شده است. پیشنهاد می‌کنیم، این مقاله را حتما مطالعه کنید

 

بهترین رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک رنگ پلاستیک جز اولین رنگ‌ها بوده است که در طول تاریخ استفاده شده است و همچنان بیشترین کاربرد را در بین رنگ‌ها دارد. با گذشت سال‌ها ساختار این رنگ را تغییر دادند و از ویژگی‌های خاصی  برخوردار است. رنگ پلاستیک جمیل جز بهترین رنگ پلاستیک است.

برای خرید رنگ پلاستیک و دریافت "مشاوره رایگانبا شماره 021 22093043  تماس بگیرید.

فروش رنگ پلاستیکی در تهران

حلال رنگ پلاستیک

 حدود 60 سال پیش برای نخستین بار، رنگ پلاستیک بر پایه وینیل استات در کشور تولید شد. اما اکنون رنگ پلاستیک بر پایه آب است به همین دلیل حلال رنگ پلاستیک آب است بتونه، چسب و رنگدانه مواد تشکیل دهنده رنگ‌های پلاستیکی هستند. این رنگ بعد از خشک شدن قابل شست و شو است ولی قبل از استفاده در آب حل می‌شود. چسبی که در این محصول به کار می‌رود، می‌تواند از انواع متفاوتی باشد.

 انواع رنگ پلاستیک ساختمان

رنگ پلاستیک در دو دسته‌ی رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک تولید می‌شود. رنگ تمام پلاستیک در برابر آب مقاوم است ولی در مقابل نم و رطوبت مقاومتی ندارد. رنگ نیمه پلاستیک مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد.

رنگ پلاستیک چیست؟ | رنگ جمیل

 

رنگ تمام پلاستیک 

رنگ تمام پلاستیک قابل شست و شو است. دوام بالا و کیفیت خوبی دارد. رنگ تمام پلاستیک جمیل علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین خاطر زیاد خریداری می‌شود.نسبت به رنگ نیم پلاستیک مقاومت بهتری دارد. پوشش‌دهی این محصول فوق العاده است. از رنگ تمام پلاستیک جمیل و رنگ پلاستیکی دیوار برای رنگ آمیزی دیوارها، سقف‌ها، دیوارهای گچی و غیره می‌توان استفاده کرد. رنگ تمام پلاستیک در بازار کم پیدا می‌شود برای خرید رنگ تمام پلاستیک از طریق سایت رنگ جمیل اقدام نمایید.

خرید رنگ تمام پلاستیک جمیل

خرید رنگ تمام پلاستیک

 

رنگ نیم پلاستیک 

رنگ نیم پلاستیک جمیل مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد. در این رنگ مواد مضر برای انسان و محیط زیست به کار نرفته است. رنگ نیم پلاستیک بوی کمی دارد. رنگ نیم پلاستیک جمیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. زمان خشک شدن این رنگ تقریبا 2 ساعت است و بعد از اجرا دچار ترک خوردگی نمی‌شود. می‌توان برای رنگ آمیزی سقف داخل ساختمان یا سقفی که قبلا    نقاشی شده و رنگ آمیزی دیوار‌ها استفاده کرد.

 

 

خرید رنگ نیم پلاستیک

 

 

برای خرید رنگ پلاستیک و دریافت مشاوره رایگان با شماره 021 22093043  تماس بگیرید.

 

مزایای رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیکی در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود و می‌توان در طول روز چند لایه از این را اجرا کرد. تمیز کردن این رنگ راحت است، با آب و صابون این رنگ پاک می‌شود.در رنگ پلاستیک از مواد مضر استفاده نشده است و بوی زیادی ندارد، این باعث ایمنی رنگ می‌شود. این رنگ قیمت مناسبی دارد و در مقابل نور خورشید مقاوم است.رنگ پلاستیک تنوع رنگی بالایی دارد.

با رنگ آمیزی زیبا به خانه هایتان انرژی بخشید

معایب رنگ پلاستیک

زمانی که رنگ پلاستیک روی سطح اجرا می‌شود، درخشندگی ندارد. عمر این محصول نسبت به دیگر رنگ‌ها کمتر است و در صورت تماس با نم و رطوبت ممکن است لایه لایه شود.

رنگ پلاستیک آب را به خود جذب می‌کند. با گذشت زمان تغییر رنگ می‌دهد. روی سطوح آهنی مانند نرده و پنجره و غیره قابل اجرا نیست. این رنگ با غلطک  سازگاری کمی  دارد.

مزایا و معایب رنگ پلاستیک

 

کاربرد رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک با گذر زمان تغییراتی کرده است که باعث بهتر شدن، با کیفیت تر و ماندگاری آن شده است. در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند سقف، دیوارهای داخلی، انبار و استخر و غیره از رنگ پلاستیک استفاده می‌شود.در محصول رنگ پلاستیک جمیل ضد میکروب و ضد باکتری به کار رفته است همچنین مواد مخرب و مضر برای محیط زیست و انسان در رنگ پلاستیک به کار نرفته است. به همبن خاطر این رنگ جز رنگ‌های ایمنی و بهداشتی است که بو ندارد و در محیط های عمومی مانند بیمارستان‌ها، مناطق تفریحی و غیره استفاده می‌شود.

کاربرد رنگ پلاستیک

 

نحوه اجرا رنگ پلاستیک

برای اجرا  انواع رنگ پلاستیک ساختمان باید چند مرحله مانند زیرسازی و غیره انجام شود.

زیرسازی و بتونه زنی، سمباده زنی، پوشش وسایل و کف، آماده کردن وسایل مراحل قبل از رنگ آمیزی هستند. برای زیرسازی باید عیوب و مشکلات سطح مانند ترک و سوراخ را رفع کنند. برای این کار از بتونه و گچ می‌توان استفاده کرد.

بعد از رفع عیوب سطح، باید سمباده استفاده شود تا سطح کار یک دست و صاف شود. سپس باید در و پنجره ها و قسمت‌هایی که نمی‌خواهید رنگ بزنید را با چسب کاغذی و پلاستیک بپوشانید.

پس از انجام این کارها وسایل مورد نیاز نقاشی را آماده کنید و رنگ آمیزی را شروع کنید.

اجرای رنگ پلاستیک

 

خلاصه کلام

 برای خرید رنگ پلاستیک در این مقاله با این مسئله که رنگ پلاستیک چیست و مزایا و معایب آن به خوبی آشنا شدیم اما همواره به کیفیت و قیمت آن حتما دقت کنید. فروشگاه جمیل رنگ نیم پلاستیک و رنگ تمام پلاستیک با کیفیت و پرفروشی دارد. قیمت رنگ پلاستیک جمیل  بسیار مناسب و به صرفه است. برای خرید می‌توانید از طریق سایت جمیل اقدام کنید.

جمیل یعنی زیبا و زیبا ساختن هنر ماست.

 

www.thespruce.com

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه
avatar

Mohammadasghari

رنگ پلاستیک رنگی دارید؟

30 مرداد 1402

مدیریت

رنگ پلاستیک رنگی در فروشگاه موجود است

ارسال دیدگاه