shape shape

نحوه خط کشی پارکینگ | آموزش مرحله به مرحله

30 مهر 1400

اخبار و مقالات

shape
img
نحوه خط کشی پارکینگ | آموزش مرحله به مرحله

30 مهر 1400

اخبار و مقالات

چگونه پارکینگ خانه خود را خط کشی نماییم؟

 
برای مرز بندی و تفکیک پارکینگ ها در مجتمع های مسکونی و آپارتمانها خط کشی پارکینگ یکی از ضروریات شده است. صنایع رنگ جمیل جهت آموزش خط کشی پارکینگ توسط خود مالکین و تهیه رنگ مشاوره زیر را ارائه می نماید جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران فنی و فروش با خطوط ارتباطی شرکت تماس بگیرید.
- برای خط کشی پارکینگ نیاز به رنگ سفید و زرد ترافیکی تک جزئی، صنایع رنگ جمیل می باشد که براحتی میتوانید از طریق وب سایت www.jamilpaint.com  خرید اینترنتی نمائید و یا با تماس تلفنی خرید کنید.
برای خرید رنگ پارکینگ  با مشاوران با ما تماس بگیرید.22093043-021
 

نحوه خط کشی پارکینگ

 
 
 

محاسبه مقدار رنگ مورد نیاز برای خط کشی پارکینگ خانه :

 

- برای هر متر طول به عرض 15سانتیمتر 150 گرم رنگ مورد نیاز است.
- جهت رقیق نمودن رنگ از تینر مخصوص رنگ ترافیکی یا تینر فوری 20000 به بالا استفاده گردد که هر دو محصول در صنایع رنگ جمیل موجود می باشد. تینر روغنی رنگ ترافیکی را از بین میبرد و تینرهای فوری 15000 و پایین تر بخاطر داشتن الکل کیفیت و چسبندگی رنگ ترافیکی را تضعیف می کند در صورت عدم دسترسی می توانید از بنزین نیز استفاده نمائید.
 
 
 جنس مناسب کف پارکینگ: سنگ، سیمان، موزائیک، کاشی و آسفالت سطوحی می باشند که رنگ ترافیکی چسبندگی خوبی به آنها دارد.
 
خط کشی پارکینگ آپارتمان
 

رنگ خط کشی پارکینگ

- نحوه اجراء: پس از انداره گیری و مشخص نمودن محل خط کشی پارکینگ آن را علامت زده و چسب های قهوه ای رنگ نایلونی 5 سانتی که در بازار به چسب مخصوص چسباندن کارتن نامیده میشود با آن چسب ها دو طرف محلی که قرار است خط کشی شود را چسبانده و بعد توسط غلطک رنگ آمیزی 12سانتی که در بازار وجود دارد و قبلاً تهیه نموده اید رنگ ترافیکی بین این دو چسب با ضخامت مناسب اعمال نمائید و بلافاصله قبل از اینکه رنگ ترافیکی رویه ببندد و خشک شود چسب ها را از زمین جدا نمائید . بعد از جدا نمودن چسب ها خطوط صاف خط کشی پارکینگ رویت می گردد. بعد از یک ساعت رنگ ترافیکی خشک می شود و روی آن می شود تردد نمود.
 

خط کشی پارکینگ خودرو چه ضرورتی دارد

همانطور که پیش تر اشاره شد خط کشی در پارکینگ ها از جمله اقدام مهمی است که جهت نظم دادن به پارکینگ ها انجام می شود و در اغلب پارکینگ ها خط کشی ها را مشاهده کرده ایم، اما تا حالا به این قضیه فکر کرده اید که چرا و چه ضرورتی دارد؟

چند مورد از مزایا و ضرورت خط کشی را در ادامه با هم مرور می کنیم:

  • جلوگیری از ایجاد اختلاف میان ساکنین یک ساختمان
  • ایجاد نظم و ساختار یکپارچه و منظم
  • مشخص کردن مسیر رفت و آمد خودروها و آسان کردن تردد
  • با استفاده از خط کشی ها می توان فضای پارکینگ را به درستی و بهینه استفاده کرد
  • هر خودرو دارای فضای محدودی است که این مساله موجب نحوه صحیح پارک و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر خودروها می شود
  • با استفاده از خط کشی ها می توان آمار درستی از فضای خالی و پر شده پارکینگ در اختیار داشت
  • و . . .

خط کشی جایگاه خودرو

نحوه اجرای خط کشی مخصوص پارکینگ

در نظر داشته باشید با توجه به این که در ابتدای شروع فعالیت یک پارکینگ حتما خط کشی انجام می شود اما در پارکینگ های عمومی و یا شخصی ترمیم خط کشی ها و رنگ آمیزی مجدد آن ها کار چندان واجب و امر ضروری به شمار نمی آید و تعداد ساختمان های کمی به این مسئله توجه می کنند.

اما این نکته را همواره به یاد داشته باشید که رنگ آمیزی و خط کشی صحیح و برطبق استاندارد می تواند در نگاه اول پارکینگ شما را بسیار زیبا و دارای جلوه زیبایی نمایش می دهد که برخلاف این مساله اگر پارکینگ دارای خط کشی های محو شده باشد هرچقدر هم دیگر دمات پارکینگ اصولی و صحیح باشد نادیده گرفته می شود زیرا انسان دارای فطرتی زیباجو می باشد.

 
درصورتی که تعداد پارکینگ زیاد است با ما تماس بگیرید تا مجری برای شما معرفی و ارسال نماییم و همچنین برای خرید رنگ پارکینگ با ما تماس بگیرید.
 
برای خرید رنگ پارکینگ  با مشاوران با ما تماس بگیرید.22093043-021
فروشگاه اینترنتی رنگ جمیل www.jamilpaint.com
 
 

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه