shape shape

خط کشی پارکینگ تهران و در تمام ایران

26 خرداد 1401

اخبار و مقالات

shape
img
خط کشی پارکینگ تهران و در تمام ایران

26 خرداد 1401

اخبار و مقالات

نقاشی پارکینگ 

خط کشی پارکینگ تهران از آن دسته کارهای مهمی است که برای مشخص کردن فضای مختص به هر خودرو ضروری می باشد

، از این رو اغلب پارکینگ های ساختمان هایی با کاربری مختلف قبل از شروع فعالیت نیاز است تا پارکینگ را بصورت صحیح و استاندارد خط کشی نمایند.

به طور حتم خط کشی نیز مانند دیگر امور نقاشی پارکینگ ماشین نیاز به نیروی متخصص و همچنین رنگ مرغوب دارد که در ادامه به نکات مهم این مبحث و استاندارد خط کشی پارکینگ می پردازیم و همچنین جهت تهیه رنگ مرغوب خط کشی کردن پارکینگ می توانید از کارشناسان رنگ جمیل مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید خریدی با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه انجام دهید.

شرکت جمیل یکی از بهترین شرکت خط کشی پارکینگ و نقاشی پارکینگ ماشین در تمام نقاط ایران است. که خط کشی را با دستگاه و بدون کوچکترین خطا انجام میدهد.

انواع خط کشی خیابان از نظر معنی و مفهوم

قیمت رنگ خط کشی پارکینگ

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل برای قیمت خط کشی پارکینگ:

09121488570

021-22093043

021-91013752

خط کشی پارکینگ خودرو چه ضرورتی دارد

همانطور که پیش تر اشاره شد خط کشی در پارکینگ ها از جمله اقدام مهمی است که جهت نظم دادن به پارکینگ ها انجام می شود و در اغلب پارکینگ ها خط کشی ها را مشاهده کرده ایم، اما تا حالا به این قضیه فکر کرده اید که چرا و چه ضرورتی دارد؟

چند مورد از مزایا و ضرورت خط کشی را در ادامه با هم مرور می کنیم:

  • جلوگیری از ایجاد اختلاف میان ساکنین یک ساختمان
  • ایجاد نظم و ساختار یکپارچه و منظم
  • مشخص کردن مسیر رفت و آمد خودروها و آسان کردن تردد
  • با استفاده از خط کشی ها می توان فضای پارکینگ را به درستی و بهینه استفاده کرد
  • هر خودرو دارای فضای محدودی است که این مساله موجب نحوه صحیح پارک و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر خودروها می شود
  • با استفاده از خط کشی ها می توان آمار درستی از فضای خالی و پر شده پارکینگ در اختیار داشت
  • و . . .

خط کشی جایگاه خودرو

نحوه اجرای خط کشی مخصوص پارکینگ

در نظر داشته باشید با توجه به این که در ابتدای شروع فعالیت یک پارکینگ حتما خط کشی انجام می شود اما در پارکینگ های عمومی و یا شخصی ترمیم خط کشی ها و رنگ آمیزی مجدد آن ها کار چندان واجب و امر ضروری به شمار نمی آید و تعداد ساختمان های کمی به این مسئله توجه می کنند.

اما این نکته را همواره به یاد داشته باشید که رنگ آمیزی و خط کشی صحیح و برطبق استاندارد می تواند در نگاه اول پارکینگ شما را بسیار زیبا و دارای جلوه زیبایی نمایش می دهد که برخلاف این مساله اگر پارکینگ دارای خط کشی های محو شده باشد هرچقدر هم دیگر دمات پارکینگ اصولی و صحیح باشد نادیده گرفته می شود زیرا انسان دارای فطرتی زیباجو می باشد.

 

خط کشی پارکینگ خودرو در تهران

در شهرای بزرگی همچون تهران و دیگر شهرهایی که دارای جمعیت زیادی است و جزو کلان شهرهای ایران به حساب می آید خط کشی خیابان ها بعنوان یک چالش برای مسوولین شهری است که همواره سعی می کنند تا ب نحو احسن آن را انجام دهند.

یکی از این مسائل مهم شرکت خط کشی پارکینگ خودرو در تهران است زیرا با توجه به بالا بودن جمعیت افراد و همچنین زیاد شدن تعداد خودروها از این رو پیدا کردن جای پارک در سطح شهر برای افراد بسیار دشوار است پس نیاز به استفاده از پارکینگ در طول روز است و به همین دلیل خط کشی در تهران و کلان شهرا به نسبت دیگر شهرهای کم جمیت ضروری و بیشتر انجام خواهد شد.

علاوه بر این خط کشی های سطح شهر نیز از مسائل مهمی است که در شهرهای پرجمعیت موجب نظم و جلوگیری از هرج و مرج و ایجاد هرگونه درگیری در حین رانندگی و پارک کردن میان رانندگان خودرو خواهد شد.

خط کشی پارکینگ

برای خط کشی پارکینگ‌ خودرو چه رنگی استفاده کنیم

خط کشی در پارکینگ ها اغلب با استفاده از رنگ های سفید و زرد انجام می شود اما تنها به این دو رنگ محدود نمی شود و در مواردی که نیاز به هشدار در قسمت پارکینگ و یا ورودی آن است، از رنگ هایی مانند قرمز نیز استفاده خواهد شد.

با توجه به آنکه رنگ های مورد استفاده در خط کشی و هم چنین رنگ های ترافیکی نیاز است تا کیفیت و مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلفی از جمله حرارت، دما و سایش داشته باشند که از طریق فروشگاه رنگ جمیل می توانید انواع رنگ های ترافیکی و مخصو رنگ آمیزی پارکینگ را با کیفیت بالا تهیه کنید و همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با رنگ ترافیکی می توانید مقاله ای با همین عنوان را بر روی وبسایت جمیل مطالعه نمایید.

همچنین جهت انتخاب رنگ مخصوص می توانید از کارشناسان رنگ جمیل مشاوره رایگان دریافت نمایید تا با هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه پارکینگ مورد نظر را خط کشی نمایید.

 

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

09121488570

021-22093043

021-91013752

انواع خط کشی در پارکینگ

خط کشی های پارکینگ در 3نوع مورب، موازی و عمودی انجام می شود. 

خط کشی های موازی در پارکینگ هایی استفاده می شود که افراد فضای کمتری برای پارک خودرو داشته و حرکت در پارکینگ دارند و نیاز است تا از فضای موجود به صورت بهینه استفاده شود.

همچنین خط کشی های مورب اغلب در مراکز تفریحی و جهت ایجاد نظم بیشتر و همچنین کاهش برخورد خودروها و هرج و مرج انجام می شود.

و سومین نوع خط کشی عمودی نیز در پارکینگ های طبقاتی کاربرد بیشتری داشته و موجب ایجاد فضای بیشتر برای راننده می شود تا با دید بهتری بتواند در پارکینگ تردد کند.

خط کشی جایگاه خودرو

کلام آخر

خط کشی پارکینگ تهران یکی از نیازهای پارکینگ است که دارای اهمیت و مزایای بسیاری از جمله ایجاد نظم، جلوگیری از هرج و مرج، مشخص کردن محدوده هر خودرو، آسان کردن تردد برای افراد و مهم تر از همه زیبایی پارکینگ خواهد شد.

همچنین امروزه خط کشی پارکینگ در تهران و کلان شهرها از جمله چالش های مهم به شمار می رود که با استفاده از انتخاب رنگ باکیفیت و افراد متخصص و دارای مهارت در این زمینه می توان عمر ماندگاری خط کشی ها را افزایش داد.

شرکت هومن شیمی فام (رنگ جمیل) با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید انواع رنگ های ترافیکی، ساختمانی و دیگر رنگ های کاربردی و همچنین با تیم مجرب و کارشناس در این زمینه می تواند شما را جهت رنگ آمیزی پارکینگ و خط کشی اصولی یاری کند.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل برای قیمت خط کشی پارکینگ تهران :

09121488570

021-22093043

021-91013752

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه