shape shape

خرید رنگ از کارخانه | تولید رنگ ساختمانی، ترافیکی و صنعتی

19 خرداد 1401

اخبار و مقالات

shape
img
خرید رنگ از کارخانه | تولید رنگ ساختمانی، ترافیکی و صنعتی

19 خرداد 1401

اخبار و مقالات

کارخانه رنگ سازی

شرکت هومن شیمی فام یک کارخانه رنگ سازی و تهیه دستگاه آلات خط کشی می باشد که دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کاری از سال ۱۳۸۰ تاکنون به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین کارخانه های تولید رنگ بوده که با استفاده از عنوان تجاری و وبسایت جمیل بستر کارخانه تولید رنگ را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع تولیدات و محصولات این شرکت و همچنین تمامی خدمات این مجموعه آشنا شویم

 کارخانه تولید رنگ جمیل

برای خرید رنگ مستقیم از کارخانه با شماره‌های 

09121488570

02191013752

02122093043

تماس بگیرید.

خرید اینترنتی رنگ از کارخانه

خرید اینترنتی رنگ ساختمانی

خرید اینترنتی رنگ ترافیکی

خرید اینترنتی رنگ صنعتی

 

رنگ جمیل یکی از بهترین رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و ترافیکی است که بیشترین رضایت مشتری را در دیجیکالا دارد.

شرکت تولید رنگ | خرید رنگ از کارخانه

 

خرید رنگ از کارخانه تولید رنگ

حتما برای شما نیز پیش آمده است که قبل از شروع رنگ آمیزی محل یا مکانی به سراغ انتخاب رنگ بروید و حتما برای شما در مرحله اول انتخاب برند و شرکت تولید کننده یک چالش بوده است و پس از آن انتخاب رنگ نیز یکی از دشواری ها و چالش های افراد است .

 

برای تمام افراد مهم است که رنگ باکیفیت و درجه یک برای رنگ آمیزی منزل مسکونی و یا اداری و همچنین رنگ آمیزی دیگر فضاها انتخاب کنند. زیرا رنگ با کیفیت علاوه بر دوام و ماندگاری بالا زیبایی و جلوه دوچندانی به محیط مورد نظر می بخشد .

شرکت هومن شیمی فام در این راستا اقدام به تولید رنگ با بهترین مواد اولیه کرده که رنگ های تولیدی این شرکت به عنوان یکی از باکیفیت ترین و بهترین در انواع مصارف می باشد و همچنین به دلیل تنوع بالای رنگ در این کارخانه می توان آن را جزو یکی از کارخانجات مطرح در سطح کشور نام برد.

جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره 09121488570 با تیم کارشناس و متخصص این مجموعه در تماس باشید .

و همچنین جهت ورود به صفحه اصلی وب سایت فروشگاهی جهت خرید از این لینک وارد شوید .

 

خرید رنگ بدون واسطه از کارخانه رنگ

زمانی که قصد رنگ آمیزی در متراژ زیادی را دارید آنگاه پایین بودن قیمت با حفظ کیفیت رنگ بسیار مهم است که در این صورت نمی توان به هر شرکتی اطمینان کرد و همچنین هنگام خرید رنگ از واسطه ها در سطح بازار نیاز است تا به تمام جوانب توجه کرد.

 اما با شرایط خرید رنگ مستقیم از کارخانه که توسط شرکت رنگ جمیل فراهم شده است بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم با قیمت پایین تر از بازار به دلیل حذف شدن واسطه ها می توان رنگ را به مقدار دلخواه خریداری کرد و از کیفیت آن نیز مطمئن بود .

 

 

محصولات قابل ارائه توسط جمیل

 کارخانه رنگ سازی

از محصولات قابل ارائه توسط این شرکت می توان به رنگ ساختمانی، رنگ صنعتی و رنگ ترافیکی اشاره کرد که هر یک از دسته بندی ها نیز دارای زیر مجموعه هایی مانند رنگ استخری رنگ پلاستیکی رنگ سوله الکیدی، رنگ ترافیکی گرم و سرد و غیره اشاره کرد; که هر کدام با توجه به ویژگیهای مشخص خود مورد استفاده قرار می گیرند .

برای خرید می توانید از طریق شماره  09121488570   |   02191013752 جهت مشاوره و خرید محصولات با کارشناسان هومن شیمی فام تماس برقرار کنید .

خط کشی پارکینگ خودرو با بهترین تجهیزات و توسط تیم حرفه ای رنگ جمیل

خدمات قابل ارائه توسط گروه رنگ جمیل

از دیگر مزایای رنگ جمیل که توسط تمامی محصولات این شرکت قابل انجام است میتوان به خدمات زیر اشاره کرد .

  • ایجاد و زدودن خط کشی معابر
  • ترسیم انواع فلش و نوشتار و علائم ترافیکی افقی
  • رنگ آمیزی انواع سطوح خاص
  • خط کشی محوطه های تجاری صنعتی و پارکینگ
  • خط کشی معابر به صورت محوری

صنایع رنگ جمیل با شعار معروف در اوج زیبای غرق شوید به یکی از کارخانه های محبوب تولید رنگ در سطح کشور تبدیل شده است و با تولید محصولات باکیفیت خود توانسته طرفداران و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند .

شما عزیزان نیز اگر قصد رنگ آمیزی با بهترین کیفیت و همچنین با قیمت پایین تر از بازار را دارید بهترین انتخاب شرکت رنگ جمیل است .

کلام آخر

شرکت هومن شیمی فام رنگ جمیل با بیش از ۲۰ سال سابقه اکنون با هدف ارائه رنگ با کیفیت و مقرون به صرفه تمام‌قد در خدمت مردم عزیز ایران ایستاده تا مردم بتوانند با هزینه پایین تری رنگ مورد نظر خود را با کیفیت بالاتری خرید کنند و همچنین رنگی با ماندگاری بالاتر و شفافیت بیشتری را برای منزل خود تهیه کنند .

همچنین به دلیل تنوع بالای این شرکت افراد برای انتخاب رنگ محدودیتی نداشته و می توانند مطابق سلیقه خود هر نوع رنگی را انتخاب و بصورت مستقیم خرید کنند.

جهت پرسیدن هرگونه سوال در رابطه با خرید محصولات و مشاوره رایگان در رابطه با محصولات می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید .

 

برای خرید رنگ مستقیم رنگ از کارخانه رنگ سازی با شماره‌های 

09121488570

02191013752

02122093043

تماس بگیرید.

رنگ جمیل یکی از بهترین رنگ‌های ساختمانی، صنعتی و ترافیکی است که بیشترین رضایت مشتری را در دیجیکالا دارد.

کارخانه تولید رنگ

 

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه