shape shape

خرید عمده رنگ ترافیکی + قیمت (مستقیم از کارخانه بخرید)

18 مهر 1401

اخبار و مقالات

shape
img
خرید عمده رنگ ترافیکی + قیمت (مستقیم از کارخانه بخرید)

18 مهر 1401

اخبار و مقالات

رنگ ترافیکی یکی از ملزومات جاده‌ای است، تفاوتی ندارد در کدام کشور زندگی می‌کنید در هر حال رنگ‌های ترافیکی و جاده‌ای می‌تواند تا حد زیادی در تأمین امنیت شما حین رانندگی کمک‌کننده باشد، همچنین در پارکینگ‌های عمومی یا پارکینگ ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری خط‌ کشی ترافیکی جاده و خیابان با استفاده از رنگ‌های ترافیکی تا حد زیادی از هرج و مرجی و نزاع بین افراد جلوگیری می کند.

خرید عمده رنگ ترافیکی از کارخانه

خرید عمده رنگ ترافیکی

برای دیدن قیمت ها به پایین صفحه مراجعه کنید

 

رنگ ترافیک سرد تک جزئی

**18

**19

**22

**231

**765

**780

**906

**905

 

زمانی که قصد داریم فضای زیادی را با رنگ ترافیکی خط‌کشی کنیم قطعاً پس از انتخاب نوع رنگی که متناسب با فضا باشد خرید رنگ ترافیکی باقیمت اقتصادی نیز گزینه مهمی به شمار می‌آید، به‌گونه‌ای که خرید عمده رنگ ترافیکی از برند معتبر توجیه اقتصادی داشته باشد.

در نظر بگیرید قصد دارید یک پارکینگ چندطبقه را رنگ‌آمیزی کنید، ابتدا با خرید یک قوطی 5 یا 25 کیلویی شروع به رنگ‌آمیزی می‌کنید اما قطعاً این مقدار رنگ بخش بسیار کمی از پارکینگ را پاسخگو است و سپس مجدد نیاز به خرید رنگ است و اگر برای دومین بار نیز به سراغ رنگ با حجم پایین بروید در نهایت ممکن است این چرخه خرید رنگ چندبار تکرار شود تا در نهایت تمام پارکینگ خط‌کشی شود.

اما آیا این روشی صحیح است؟ قطعاً خیر، زیرا در این صورت نمی توان تضمین کرد که در میانه مراحل رنگ‌آمیزی و خط‌کشی پارکینگ رنگ ترافیکی مورد نظر شما موجود و قابل خریداری باشد؛ به این معنا که شما نصف پارکینگ را خط‌کشی کرده اید و برای رنگ‌آمیزی باقیمانده آن رنگ کم آمده است، به فروشگاه حضوری یا وبسایت مورد نظر برای خرید رنگ مراجعه می‌کنید و ممکن است رنگ مورد نظر شما موجود نباشد.

بنابراین در رنگ‌آمیزی پارکینگ بی نظمی و دوگانگی بوجود می‌آید که پسندیده نیست، همچنین با توجه به اینکه رنگ را با حجم های کمی خریداری کرده اید در نتیجه قیمت نهایی آن بسیار بیشتر از حالت خرید به صورت عمده است و مزایای دیگری که بهتر است برای فضاهای با ابعاد زیاد ابتدا مقدار رنگ مورد استفاده را تخمین بزنید و سپس رنگ ترافیکی را به صورت عمده خریداری نمایید، که یکی از ویژگی های رنگ جمیل خرید مستقیم رنگ از کارخانه است.

برای تخمین میزان رنگ مورد نیاز برای خط‌کشی پارکینگ یا رنگ‌آمیزی ترافیکی جاده ها می توانید از مشاوران و تیم مجرب رنگ جمیل کمک بگیرید که دارای کادر آموزش دیده و مجرب در زمینه رنگ‌آمیزی و خط‌کشی پارکینگ است.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

خرید عمده رنگ ترافیکی

قیمت عمده رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی دو جزئی

**20

**21

**23

 

مهمترین ویژگی های رنگ ترافیکی جمیل

با توجه به اینکه رنگ جمیل یکی از بهترین و باکیفیت ترین رنگ‌های تولید داخل است که از سال 1380 با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید رنگ‌های صنعتی و ترافیکی فعالیت داشته است؛ در رابطه با رنگ جمیل با اطمینان می توان گفت کیفیت و اعتبار این کارخانه تا حد زیادی اثبات شده است و با خیال راحت می توانید این رنگ را بصورت عمده یا جزئی را خریداری کنید.

در ادامه برخی از ویژگی های رنگ ترافیکی جمیل را با هم مرور می کنیم که این رنگ را نسبت به رقیبان متمایز می سازد:

  • بازتاب بالا در برابر نور دارد.
  • مقاومت بالایی در برابر سایش دارد.
  • در برابر عوامل محیطی و تنوع آب و هوایی کیفیت خود را حفظ می کند.
  • چسبندگی بالایی روی سطح آسفالت دارد.
  • در برابر تابش مستقیم اشعه نور خورشید مقاومت بالایی دارد.
  • طول عمر و دوام بالایی دارد.
  • سرعت خشک شدن با توجه به نوع کاربرد آن بالا است.
  • با محیط زیست سازگاری دارد و همسو با حفظ محیط زیست است.
  •  

فروش عمده رنگ ترافیکی

 

چه عواملی در دوام رنگ ترافیکی موثر است؟

پیش تر به کیفیت بالای رنگ‌های ترافیکی جمیل اشاره شد اما در نظر داشته باشید رعایت برخی از نکات حین رنگ‌آمیزی تا حد زیادی در دوام و ماندگاری رنگ موثر است که برخ یاز آن ها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب رنگ با توجه شرایط محیط
  • انتخاب رنگ با توجه به سطح مورد نظر جهت خط‌کشی ترافیکی
  • زیرسازی و آماده کردن سطح مورد نظر قبل از خط‌کشی
  • در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی برای انتخاب رنگ خط‌کشی
  • اندازه گیری دمای سطح آسفالت و انتخاب زمان مناسب برای خط‌کشی
  • استفاده از ماشین آلات مخصوص برای رنگ‌آمیزی
  • مقدار عبور و مرور از روی خط‌کشی ها
  • رنگ‌آمیزی با روش اصولی و صحیح

 

کارخانه‌ی رنگ جمیل یکی از بهترین اجرا کننده‌های رنگ ترافیکی در تمام ایران می باشد.

برای اجرای رنگ ترافیکی می‌توانید با شماره‌های 021 2209304309121488570 تماس بگیرید

قیمت اجرای رنگ ترافیکی در تهران| رنگ جمیل

سفارش عمده و جزئی خرید رنگ ترافیکی

شرکت هومن شیمی فام رنگ جمیل در زمینه پخش انواع رنگ‌های ترافیکی به شما کمک می کند تا رنگ رنگ ترافیکی مورد نظرتان را باقیمت مناسب به صورت عمده و جزئی خریداری نمایید، در این راستا می توانید برای خرید و سفارش عمده و جزئی رنگ ترافیکی با کارشناسان رنگ جمیل تماس بگیرید.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

انواع رنگ ترافیکی و خدمات رنگ جمیل

همانطور که اشاره شد رنگ جمیل یکی از شرکت های باسابقه در زمینه تولید رنگ‌های ترافیکی، صنعتی و ساختمانی است که دارای انواع رنگ‌های ترافیکی مختلف به شرح زیر است و در مقاله فروش رنگ ترافیکی در تهران می توانید با ویژگی های هریک از رنگ‌ها آشنا شوید.

کلام آخر

خرید عمده رنگ ترافیکی یکی از پیشنهادهای مقرون به صرفه برای خرید رنگ ترافیکی برای فضاهای بزرگ و کوچک است که در رنگ مصرفی تا حد زیادی صرفه جویی می شود، بنابراین اگر قصد خرید رنگ ترافکی و همچنین خط‌کشی پارکینگ یا جاده را دارید مجموعه رنگ جمیل انتخاب مناسبی است.

زیرا این مجموعه با داشتن دستگاه آلات خط‌کشی و گروه آموزش دیده و مجرب تمام عملیات خط‌کشی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد، تنها کافیست از طریق فرم این صفحه یا تماس با کارشناسان درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه