shape shape

خرید رنگ مخصوص کف | خرید عمده و جزئی + قیمت

30 مهر 1401

اخبار و مقالات

shape
img
خرید رنگ مخصوص کف | خرید عمده و جزئی + قیمت

30 مهر 1401

اخبار و مقالات

تا کنون به کف سالن های ورزشی، پارکینگ ها، بیمارستان ها یا برخی از ادارات توجه کرده اید؟ با توجه به رفت و آمد و عبور مرورهای بسیار زیاد در این محیط ها امکان آسیب دیدن کف ساختمان وجود دارد، از این رو نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که استفاده از رنگ مخصوص کف برای رنگ آمیزی کف ساختمان مورد نظر یک گزینه عالی و اقتصادی می باشد که مراحل انجام آن نیز به راحتی امکان پذیر است.

در ادامه انواع رنگ های مختلف که برای کف ساختمان های گوناگون استفاده می شود را بررسی می کنیم زیرا هر محیطی با توجه به میزان رفت و آمدها یا دمای محیط نیاز است تا از رنگ بخصوصی استفاده شود، بنابراین در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا رنگ ها را به درستی انتخاب کنید، زیرا در غیر این صورت تمام زحمات و هزینه رنگ آمیزی شما هدر می رود.

رنگ مخصوص کف

**456
**698
**741
**254
**424
**414

رنگ های مخصوص کف می تواند محیط مورد نظر شما را دگرگون کند، البته در نظر داشته باشید در مقایسه با تعویض سرامیک کف یا کل کفپوش بسیار گزینه اقتصادی و به صرفه ای خواهد بود، در صورتی که خودتان با رنگ آمیزی و نقاشی آشنا هستید می توانید نقاشی کف را خودتان بوسیله ابزارهای رنگ آمیزی ساختمان از جمله غلط انجام دهید که کار چندان دشواری نمی باشد و تنها کمی دقت و حوصله می خواهد. برای اطلاع ازقیمت رنگ مخصوص سرامیک کف روی محصولات کلیک کنید

در ادامه این مقاله در رابطه با انواع رنگ های مخصوص کف از جمله اپوکسی، آکریلیک، لاتکس، رنگ روغن بحث می کنیم و مزایا و معایب هریک از این نوع رنگ را با یکدیگر می آموزیم.

رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی یکی از رنگ های پرکاربرد در رنگ آمیزی کف است که در اغلب موارد سطلی یا کیت چندتایی به فروش می رسد و این کیت ها شامل دو پارت رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین است که برای رنگ آمیزی این دو ماده با یکدیگر ترکیب می شود؛ رنگ اپوکسی در دو نوع محلول و حلال در آب تولید می شود.

رنگ مخصوص کف

توجه کنید اگر کیت رنگ خریداری شده تنها دارای یک پارت باشد با احتمال بسیار قوی رنگ خریداری شده اپوکسی خالص نمی باشد و بعبارتی ترکیبی از آکریلیک یا لاتکس و اپوکسی است که تنها دوام آن کمی از رنگ لاتکس یا اکریلیک بیشتر است و تحت هیچ شرایطی کیفیت آن را نمی توان با اپوکسی خالص مقایسه کرد.

مقاله رنگ اپوکسی پلی آمید چیست در این زمینه اطلاعات شما را افزایش می دهد و می تواند با جزئیات این رنگ آشنا شوید.

رنگ آکریلیک

اگر محل زندگی شما و یا بعبارتی منطقه جغرافیایی و اقلیمی شما سرد و خشک است و اختلاف دمای شبانه روز بسیار زیاد است، استفاده از رنگ اکریلیک برای کفپوش ها گزینه عالی به شمار می آید، حتما می دانید که بتن های سیمانی در برابر سردی و گرمی هوا بسیار حساس هستند و ممکن است دچار ترک شوند اما با استفاده از رنگ آکریلیک می توانید پوششی بر روی کف ایجاد کنید که در برابر سرما و گرما محافظت کرده و احتمال ترک برداشتن بتن به صفر می رسد.

یکی از مواردی که در رابطه با رنگ های اکریلیکی وجود دارد قیمت بیشتر آن در مقایسه با رنگ لاتکس است امــا به دلیل کیفیت بالای این رنگ ها پرداخت هزینه ای بیشتر توجیه اقتصادی دارد.

از مزایای رنگ آکریلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در برابر آفتاب کدر نمی شود و شفافیت خود را از دست نمی دهد.
  2. برای استفاده کفپوش در محیط باز کاملا کاربردی است.
  3. تنوع بالا و اجرای ساده این رنگ سبب محبوبیت آن شده است.
  4. استفاده بر روی کفپوش پارکینگ منزل

 رنگ لاتکس

این رنگ قیمت بسیار پایینی دارد و بسیار سریع خشک می شود، یک رنگ پایه آب با کیفیت بالا امـــا استحکام آن در مقایسه با اپوکسی و اکریلیک بسیار کمتر است، بنابراین در صورت تغییرات آب و هوایی و انبساط و انقباض پوسته پوسته شدن و رنگ از بین می رود که بهتر است در چنین شرایطی از این نوع رنگ استفاده نشود زیرا دوام و ماندگاری آن در چنین شرایطی پایین است.

رنگ روغن

رنگ روغن در مقایسه با لاتکس دارای شفافیت بسیار بیشتری است و حالت شیشه ای به کف ساختمان می دهد که افراد زیادی به این سبک علاقه مند هستند، اجرای رنگ روغن تا حدودی سخت است زیرا به پرایمر و حلال برای اجرای آن نیاز است، توجه کنید دوام این رنگ در مقایسه با رنگ لاتکس بیشتر است اما برای زیبا ماندن ظاهر آن نیاز است هر دو سال یکبار مجدد رنگ آمیزی انجام دهید.

قیمت رنگ مخصوص کف

برای انتخاب رنگ مخصوص کف حتما بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید اگر از لحاظ مالی بودجه محدودی برای خرید رنگ در نظر دارید انتخاب رنگ لاتکس گزینه خوبی است، البته دقت کنید اگر در منطقه آب و هوایی خشک هستید استفاده از این رنگ پس از مدتی نیاز به تعمیر مجدد دارد.

اما در صورتی که امکان هزینه کردن بیشتر برای شما وجود دارد استفاده از رنگ های اپوکسی و اکریلیک گزینه بسیار مناسبی هستند زیرا عمر طولانی تری داشته و به راحتی می توانید تا سال های طولانی از این کفپوش بدون هیچ گونه خرابی استفاده کنید.

قیمت رنگ مخصوص کف

برای اطلاع از قیمت رنگ های مختلف می توانید از وبسایت رنگ جمیل اقدام کنید و همچنین در صورت نیاز کارشناسان رنگ جمیل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

رنگ مخصوص سرامیک کف

با توجه به قیمت بالای کاشی و سرامیک ها تعویض آن کمی دشوار است که برای جلوگیری از خراب شدن آن ها می توانید از رنگ مخصوص سرامیک کف استفاده کنید که جایگزینی برای تعویض سرامیک است، همچنین می توان گفت رنگ اپوکسی به دلیل چسبندگی بالا از بهترین رنگ ها برای استفاده بر روی انواع سرامیک است؛ که پیش تر نیز به مزایا و کیفیت استفاده از این رنگ اشاره شد.

اگر قصد دارید رنگی را از روی سرامیک پاک کنید می توانید مقاله پاک کردن انواع رنگ ها از روی سرامیک را مطالعه نمایید.

رنگ آمیزی سرامیک کف در 4 مرحله

1- سرامیک ها را تمیز می کنیم

2- کاشی و سرامیک را سمباده می زنیم

3- سرامیک ها را برای رنگ آمیزی آماده می کنیم

4- در نهایت با دقت و رعایت جزئیات سرامیک ها را رنگ آمیزی می کنیم

کلام آخر

امروزه افراد مختلف به جای پرداخت هزینه اضافی و تعویض سرامیک یا کفپوش ترجیح می دهند از رنگ مخصوص کف برای تازه ماندن آن ها استفاده کنند تا احتمال خرابی آن ها را کاهش دهند، از بین رنگ های مختلف که برای کف قبل استفاده است رنگ اپوکسی دارای بالاترین میزان چسبندگی بوده که بعنوان گزینه اول به شمار می آید.

در صورت هرگونه سوال و یا مشاوره قبل از خرید کارشناسان مجموعه رنگ جمیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه