shape shape

خرید عمده رنگ صنعتی | استعلام قیمت رنگ + ارسال فوری

26 مهر 1401

اخبار و مقالات

shape
img
خرید عمده رنگ صنعتی | استعلام قیمت رنگ + ارسال فوری

26 مهر 1401

اخبار و مقالات

رنگ صنعتی یکی از رنگ های بسیار کاربردی است که تا حد زیادی در حفظ کیفیت و سلامت قطعات نقش بسزایی دارد، به گونه ای اگر مدت زیادی را برای پیدا کردن رنگ صنعتی و برند خوب به جستجو و پرس و و بگذرانیم قطعا نتیجه آن را در درازمدت مشاهده می کنیم.

همچنین اگر قصد خرید عمده رنگ صنعتی دارید بهتر است قبل از خرید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا در نهایت رنگ مورد نظر شما متناسب با نیاز و انتخاب شما باشد، زیرا زمانی که در حجم بالا و بصورت عمده خرید می کنید قطعا کیفیت رنگ بسیار مساله مهمی است.

 اگر قصد خرید عمده رنگ صنعتی  را دارید رنگ جمیل یکی از بهترین رنگ‌های صنعتی است.

برای خرید عمده رنگ صنعتی با شماره‌های 

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

تماس بگیرید یا به

آدرس تهران - خیابان آزادی - روبروی استاد معین - پلاک ۵۳۵ - طبقه ۳ - واحد ۳  مراجعه نمایید.

**17

**741

**254

انواع رنگ صنعتی

رنگ های صنعتی با توجه به نوع کاربردی که دارند متفاوت هستند، رنگ صنعتی را می توان به دو دسته بندی تقسیم کرد، دسته اول بر اساس مواد اولیه، دسته دوم بر اساس کاربرد آن ها تقسیم می شوند.

انواع رنگ های صنعتی با توجه به مواد اولیه که به رنگ پودری، رنگ اپوکسی و رنگ پلی استر تقسیم بندی می شوند و انواع رنگ های صنعتی با توجه به کاربرد آن نیز به رنگ صنعتی در حوزه خودروسازی و در صنعت چوب تقسیم می شوند.

خرید عمده رنگ صنعتی

در ادامه انواع مختلف رنگ های صنعتی به صورت موردی معرفی و توضیح داده می شود:

1- رنگ های اپوکسی

این دسته از رنگ ها با استفاده از عوامل سخت کننده پلی امید، ویژگی هایی مانند چسبندگی قوی، مقاومت بالا در برابر هر  نوع حلال یا مواد شیمیایی، سایش و خوردگی، هوای شرجی و مرطوب و... را فراهم می کند که علاه براین سختی بالا و ضربه پذیری نیز از مهمترین موارد آن به شمار می آید.

2- رنگ های پلی یورتان

این رنگ جزو رنگ های صنعتی دو جزئی می باشد که بر پایه رزین پلی یورتان است و برای خشک شدن آن تنها زمان بسیار کوتاهی نیاز است.

این رنگ در برابر اشعه خورشید، رطوبت و هوای شرجی مقاومت بالایی دارد و همچنین دارای چسبندگی بالایی بر روی انواع سطح ها و پوشش های مختلف دارد؛ به دلیل مقاومت بالا و ویژگی های این رنگ اغلب به عنوان لایه نهایی در سطوحی که به صورت مستقیم در معرض اشعه خورشید قرار دارد استفاده می شود.

در سطوحی مانند مس، آلومینیوم و گالوانیزه است که در مدت طولانی سطح را براق و درخشان نگه میدارد و از رنگ آن محافظت می کند.

3- رنگ های ترموپلاست

این رنگ ها بر پایه رزین ترموپلاست طراحی شده است که بعنوان آستری، لایه میانی و رویه قابل استفاده می باشد و در برابر مواد شیمیایی، خوردگی و رطوبت مقاومت بالایی دارد؛ از ویژگی های مهم این رنگ می توان به سرعت خشک شدن سریع رنگ، چسبندگی بالا به سطح زیرین، درخشندگی و براق بودن رنگ و همچنین مقاومت بالا در برابر شرایط جوی متفاوت اشاره کرد که یکی از کاربردهای این رنگ برای خط کشی پارکینگ، یا خط کشی ترافیکی خیابان و جاده است.

4- رنگ های کوره ای یا پودری

رنگ های کوره ای که با نام رنگ های پودری نیز شناخته می شود از جمله رنگ هایی است که در کوره با محدوده دمایی متفاوت سخت شده و در نهایت سختی و چسبندگی آن بسیار بالا است؛ از دیگر ویژگی های این نوع رنگ می توان به ثبات رنگ و کیفیت رنگ اصلی، درخشنگی رنگ که حتی پس از گذشت مدت زمان طولان براق و درخشان باقی می ماند، مقاوم در برابر انواع شوینده ها و مقاومت بالا در برابر رطوبت اشاره کرد.

با توجه به کیفیت بالای رنگ های پودری از این نوع رنگ اغلب در لوازم خانگی، صنعت خودروسازی، پوشش بدنه قوطی فلزی و غیره استفاده می شود، در مقاله  معرفی 6 نوع رنگ‌ پودری و کاربرد آن‌ها بصورت کامل با انواع رنگ پودری آشنا می شوید و اگر در شرایطی قصد پاک کردن این رنگ را از روی سطح دارید می توانید مقاله 4 روش از بین بردن رنگ کوره ای را مطالعه کنید.

5- رنگ های مقاوم در برابر حرارت

این رنگ ها بر پایه رزین سیلیکونی و در محدوده مقاومتی 200 تا 600 درجه سانتی گراد تولید و عرضه می شوند، از مهمترین ویژگی های این نوع رنگ می توان به محافظت از سطح و خوردگی اشاره کرد که با توجه به پودرهای استفاده شده در این نوع رنگ(روی، الومینیوم، اکسیدآهن و...) در برابر شرایط جوی مختلفی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و گزینه مناسبی برای آب و هوای شرجی و مرطوب است.

6- رنگ های الکیدی هواخشک

این رنگ نیز مانند دیگر رنگ های صنعتی دارای مقاومت و استحکام بالایی است که از ویژگی های مهم آن می توان به درخشندگی و براق بودن رنگ، مقاوم در برابر خوردگی و محافظت از سازه های مختلف اشاره کرد که برای محیط های صنعتی گزینه بسیار مناسبی است.

خرید عمده رنگ اپوکسی

قیمت رنگ صنعتی

قیمت رنگ صنعتی به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از مهمترین فاکتورها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ آستری استفاده می شود یا بعنوان رنگ اصلی
  • رنگ مورد نظر چه ویژگی هایی دارد، هرچه رنگ در برابر عوامل مختلف مقاومت بیشتری داشته باشد در نتیجه قیمت آن نیز تا حدودی افزایش می یابد.
  • رنگ صنعتی برای برخی از موارد مصرف مانند استفاده در ظروف و... قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • حجم بالا و عمده خرید رنگ نیز می تواند در قیمت آن موثر باشد.
  • نوع رنگ که چه رنگی انتخاب شود نیز در قیمت نهایی موثر است، به عنوان مثال ممکن است رنگ سبز ارزان تر از رنگ قرمز باشد و یا بالعکس.

خرید عمده رنگ صنعتی

شما می توانید خرید عمده رنگ های صنعتی خود را از صنایع رنگ هومن شیمی فام انجام دهید و هرگونه رنگ صنعتی که نیاز دارید را به صورت عمده از این مجموعه خریداری نمایید و از کیفیت مصولات اطمینان داشته باشید زیرا صنایع رنگ جمیل دارای بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید رنگ های صنعتی، ساختمانی، ترافیکی و ... است که ضمانتی بر کیفیت محصولات این مجموعه می باشد.

خرید عمده رنگ اپوکسی

همانطور که پیش تر اشاره شد رنگ اپوکسی یکی از رنگ های پرکاربرد در صنایع مختلف است که با توجه به ترکیبات و ویژگی های آن ها برای محافظت و پوشش تجهیزات و رنگ آمیزی کاربرد دارد، با توجه به چسبندگی بالا و ثبات در ضخامت آن در صنایع پتروشیمی کاربرد ویژه ای دارد؛ علاوه بر موارد یاد شده صنایع و حوزه های مختلفی از این رنگ استفاده زیادی دارند.

برای خرید عده رنگ اپوکسی نیز می توانید از وبسایت رنگ جمیل اقدام کنید و با قیمت مناسب و به صرفه در مقایسه با دیگر فروشگاه ها رنگ مورد نظر را از این مجموعه تهیه کنید و اگر نیاز به شماوره و راهنمایی برای خرید رنگ دارید، می توانید از کارشناسان رنگ جمیل مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلام آخر

با توجه به گسترش صنعت امروزه رنگ های صنعتی کاربرد ویژه ای دارد که برای پوشش، محافظت، رنگ آستری، لایه میانی و یا پوسته بیرونی استفاده می شود و با توجه به اینکه از این نوع رنگ در ابعاد وسیعی استفاده می شود بنابراین خرید عمده رنگ صنعتی مدنظر بسیاری از افراد است تا رنگ را با قیمت مناسب و اقتصادی بصورت یکجا تهیه کنند.

همچنین می توانید تمامی سؤالات خود را در این زمینه از کارشناسان رنگ جمیل بپرسید تا در اولین فرصت پاسخ تمام سؤالات خود را دریافت کنید.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

 

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه