shape shape

خرید عمده رنگ ساختمانی | خرید مستقیم از کارخانه

14 آبان 1401

اخبار و مقالات

shape
img
خرید عمده رنگ ساختمانی | خرید مستقیم از کارخانه

14 آبان 1401

اخبار و مقالات

خرید عمده رنگ ساختمانی یکی از دغدغه های افرادی است که قصد رنگ آمیزی یک ساختمان بزرگ یا یک مجتمع تجاری را دارند، به نظر شما منطقی است که برای رنگ آمیزی یک مجتمع 5 طبقه هربار یک سطل رنگ 4 کیلویی خریداری شود؟ قطعا خیر به دلایل مختلفی انجام این کار غیرمنطقی است که در ادامه به برسرسی این موضوع و اهمیت خرید رنگ بصورت عمده می پردازیم.

 اگر قصد خرید عمده رنگ ساختمانی  را دارید‌، رنگ جمیل یکی از بهترین رنگ‌های ساختمانی است.

برای خرید عمده رنگ ساختمانی با شماره‌های 

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

تماس بگیرید یا به

آدرس تهران - خیابان آزادی - روبروی استاد معین - پلاک ۵۳۵ - طبقه ۳ - واحد ۳  مراجعه نمایید.

خرید عمده رنگ ساختمانی

 

رنگ ساختمانی

رنگ های ساختمانی اغلب با هدف رنگ آمیزی بخش هایی از ساختمان با فرمول خاصی تولید می شوند، این رنگ ها کاربردهای گوناگونی دارد که مهمترین آن ها را می توان به رنگ آمیزی دیوارهای داخیل و خارجی، رنگ آمیزی نمای ساختمان، رنگ آمیزی استخر و... اشاره کرد.

رنگ های ساختمانی در انواع مختلفی تولید می شود که در وبسایت رنگ جمیل نیز در 5 نوع زیر قابل خریداری است:

 

شماره تماس فروش عمده رنگ ساختمانی: 021 22093043

آدرس خریدعمده رنگ ساختمانی : تهران - خیابان آزادی - روبروی استاد معین - پلاک ۵۳۵ - طبقه ۳ - واحد ۳ 

 

خرید عمده رنگ ساختمانی

رنگ های ساختمانی از جمله رنگ های پرطرفداری هستند که برای رنگ آمیزی ساختمان های مختلف کاربرد زیادی دارد، یک ساختمان مسکونی با دو اتاق خواب را در نظر بگیرید که برای رنگ آمیزی آن نیاز به تهیه رنگ می باشد، بهتر است پس از مشخص کردن رنگ مورد نظر و اگر می خواهید ساختمان را دو یا چند رنگ ترکیب کنید پس از قطعی کردن رنگ ها، رنگ را به صورت عمده از فروشنده خریداری نمایید.

با این کار می توانید تا حد زیادی رنگ ها را با قیمت مناسبی نسبت به خرید تکی خریداری نمایید، زیرا در هر زمینه و صنفی خرید عمده محصولات با تخفیف و قیمت پایین تری همراه است بنابراین شما نیز برای رنگ آمیزی ساختمان 200 متری قطعا به چند سطل رنگ نیاز خواهید داشت پس بهتر است همان ابتدا با قیمت بهتری رنگ را خریداری نمایید.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

پخش عمده رنگ ساختمانی

خرید رنگ ساختمانی از چند جهت اهمیت دارد که از یک تولید کننده و برند معتبر خریداری شود، مهمترین آن کیفیت رنگ است؛ زمانی که رنگ ساختمانی را از برند غیرمعتبر خریداری می کند در نهایت نمی توان انتظار کیفیت مناسبی از آن داشته باشید، زیرا برندهای غیرمعتبر برای تولید رنگ خود از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند که در نهایت کیفیت و شفافیت رنگ به شدت کاهش می یابد.

صنایع رنگ جمیل یکی از تولید کنندگان انواع رنگ با تنوع بالا و پخش رنگ ساختمانی است که انواع رنگ های ساختمانی، رنگ صنعتی، رنگ ترافیکی و... را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی تولید و روانه بازار کرده است، از این رو برای خرید رنگ به صورت عمده گزینه مناسبی است و یکی از مهمترین تولید کنندگان پخش عمده رنگ ساختمانی می باشد.

پخش عمده رنگ ساختمانی

مزایای خرید عمده رنگ ساختمانی از جمیل

  • کیفیت بالا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • اصالت کالا
  • تنوع بالای محصولات
  • خرید عمده انواع رنگ های ساختمانی
  • ارسال فوری
  • خرید آسان و حجم مورد نظر مشتری

کلام آخر

برای خرید رنگ بصورت عمده از مجموعه رنگ جمیل می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و رنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید، توجه کنید این مجموعه علاوه بر فروش رنگ های ساختمانی، ترافیکی و... در زمینه اجرای رنگ ترافیکی دارای ابزار و تجهیزات نوین و نیروی آموزش دیده مجرب است که می توانید برای خط کشی پارکینگ خود از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣

 آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه‌رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه