shape shape

فروش رنگ روغنی در تهران | خرید به قیمت کارخانه

23 مرداد 1401

اخبار و مقالات

shape
img
فروش رنگ روغنی در تهران | خرید به قیمت کارخانه

23 مرداد 1401

اخبار و مقالات

فروش رنگ روغنی در تهران

رنگ روغن یکی از رنگ های پرطرفدار از گذشته تا کنون بوده است که برای رنگ آمیزی ساختمان و موارد مختلفی از این قبیل استفاده می شود، این رنگ از ترکیب چند رنگدانه، چسب و رقیق کننده تشکیل می شود که چسب موجود در این رنگ روغن گیاهانی مانند سویا، پنبه و غیره می باشد.

برای خرید رنگ با کیفیت بالا که قابلیت پوشانندگی بالایی دارد می توانید از خدمات فروش رنگ روغنی در تهران از شرکت هومن شیمی فام( رنگ جمیل) استفاده کنید که از سال 1380 تا کنون با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید رنگ های روغنی، پلاستیکی و... فعالیت داشته و توانسته پس از سال ها تلاش به یکی از معتبرترین برند بازار و در سطح تهران معرفی شود.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

09121488570

02191013752

02122093043

آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

**315

**55

**561

انواع رنگ های روغنی

فروش رنگ روغنی در تهران

رنگ های روغنی به سه دسته بندی زیر تقسیم می شوند که با توجه به ویژگی ها و قابلیت هریک می توانید نسبت به خرید خود از وبسایت رنگ جمیل اقدام کنید، زیرا این مجموعه رنگ های روغنی را در انواع مختلف و رنگ های گوناگون موجود دارد.

رنگ روغن بهتره یا اکریلیک؟ برای اطلاع کامل از جزئیات هریک و بررسی مزایا و معایب به مقاله درج شده مراجعه کنید!

رنگ روغن مات

رنگ های مات در مقایسه با رنگ های براق پوشانندگی بیشتر در سطوح دارد . اغلب برای سطوحی استفاده می شود که دارای نواقص زیادی است و قصد داریم تا این نواقص را با رنگ روغنی بپوشانیم.

امروزه استفاده ارز رنگ های روغنی در مقایسه با گذشته بسیار کاهش داشته و در مقابل استفاده از رنگ های جدیدی مانند رنگ مولتی کالر افزایش داشته است(اگر نمی دانید رنگ مولتی کالر چیست، مقاله ای با همین عنوان بر روی وبسایت جمیل موجود است) لازم به ذکر است حتی در مواردی که رنگ مولتی کالر نیز برای رنگ آمیزی دیوارها و در و پنجره ها انتخاب می شود، رنگ روغنی بعنوان آستر کار استفاده می شود و این نشان از استمرار رنگ روغن در میان رنگ های مختلف دارد. در مقاله رنگ آستری چیست از اهمیت رنگ آستری قبل از رنگ آمیزی صحبت شده است.

رنگ روغن براق

رنگ روغنی براق اغلب با هدف رنگ آمیزی فلزات استفاده می شود، که یکی از بهترین رنگ برای رنگ آمیزی درب و پنجره فلزی و رنگ آمیزی چوب به شمار می آید.

یکی از قابلیت ها و ویژگی هایی که افراد را به استفاده از رنگ های روغنی ترغیب می کند قابلیت شست و شوی این رنگ است که مناسب برای برخی از منازل و ساختمان هایی است که شست و شوی دیوارها برای آن ها امری مهم است.

رنگ روغن نیمه براق

رنگ روغنی نیمه براق اغلب از ترکیب رنگ مات و براق تشکیل می شود و دارای برخی ویژگی های رنگ براق و برخی ویژگی های رنگ مات است؛ بعنوان مثال مانند رنگ روغنی مات قابلیت پوشانندگی دیوار را دارد و میزان براق بودن آن نیز می تواند جلوه خوبی را در دیوارهای ساختمان بوجود آورد، برای آشنایی با ابزارهای رنگ آمیزی این نوع رنگ های روغنی می توانید از مقاله ابزارهای رنگ‌آمیزی ساختمان کمک بگیرید. برای اطلاع از قیمت رنگ روغنی دیوار با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

0912488570

02191013752

02122093043

خرید رنگ روغنی در تهران

خرید رنگ روغنی در تهران

خرید رنگ یک انتخاب مهم است، زیرا اگر رنگ انتخابی شما بدون کیفیت باشد و یا استاندارهای لازم را برای رنگ آمیزی دیوارهای ساختمان نداشته باشد، آنگاه تمام زحمات، هزینه ها و زمانی که برای رنگ آمیزی ساختمان صرف کرده اید هدر می رود

برای خرید رنگ روغنی در تهران بصورت حضوری و غیرحضوری می توانید از خدمات رنگ جمیل استفاده کنید و علاوه بر خرید رنگ این مجموعه دارای دستگاه و ابزارآلات خط کشی با تیم حرفه ای است که قادر به خط کشی پارکینگ و محل مورد نظر شما با بالاترین کیفیت ممکن است.

رنگ روغن چه مزایایی دارد؟

همانطور که پیش تر اشاره شد رنگ روغنی پس از گذشت سال های طولانی همچنان بعنوان یکی از رنگ ها پرطرفدار محسوب می شود و استفاده از این رنگ دارای مزایای زیادی است که در ادامه به برخی از آن ها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان طولانی خشک شدن رنگ که شرایط خوبی را برای ایجاد تغییرات فراهم می کند.
  • قابلیت شست و شو
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف
  • استحکام بالای رنگ
  • پوشش رنگی بالا، استفاده از مقدار رنگ کمتر در فضای بیشتر

کلام آخر

رنگ روغن یکی از رنگ های پرکاربرد در سطوح مختلف به شمار می آید، این رنگ مناسب برای استفاده در دیوارهای ساختمان های مختلف، نرده و پنجره های فلزی و ... می باشد که می توان دوام، ماندگاری و مقاومت آن را در مقابل لکه ها یکی از ویژگی های مهم آن اشاره کرد.

فروش رنگ روغنی در تهران با بهترین شرایط خرید رنگ با کیفیت توسط مجموعه رنگ جمیل یکی از بهترین تولید کننده های رنگ های روغنی، رنگ پلاستیکی، رنگ ترافیکی و... می باشد که رنگ را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و اقتصادی برای مشتریان عزیز تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

0912488570

02191013752

02122093043

آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه