shape shape

فروش رنگ ترافیکی در تهران | خرید به قیمت کارخانه

10 مرداد 1401

اخبار و مقالات

shape
img
فروش رنگ ترافیکی در تهران | خرید به قیمت کارخانه

10 مرداد 1401

اخبار و مقالات

کاربرد و اهمیت رنگ های ترافیکی در جاده، خیابان و بزرگراه ها بر کسی پوشیده نیست و میزان اهمیت برای همه افرادی که حتی یکبار در جاده و خیابان های شهر رانندگی کرده اند کاملا واضح و مبرهن است.با توجه به ساختار این رنگ ها و ویژگی های منحصربفردی که دارند می توانند نقش موثری در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات داشته باشند. رنگ های ترافیکی در انواع گوناگونی قابل خریداری و دسترس می باشد، شرکت هومن شیمی فام (صنایع رنگ جمیل) یکی از مراکز معتبر فروش رنگ ترافیکی در تهران است که از سال 1380 تا کنون فعالیت مستمر در تولید و فروش رنگ و همچنین اراﺋﻪ اﻧﻮاع ﺧﺪﻣﺎت ﺧﻂ ﮐﺸﯽ ﺑﻪ ﺷﻬﺮداری ﻫﺎ و اداره ﮐﻞ راه و ﺗﺮاﺑﺮی اﺳﺘﺎن ﻫﺎی ﮐﺸﻮر و ارﮔﺎن ﻫﺎ را در فعالیت و برنامه های خود به انجام رسانده است.

فروش رنگ ترافیکی در تهران به قیمت کارخانه

خط کشی پارکینگ خودرو با بهترین تجهیزات و توسط تیم حرفه ای رنگ جمیل!

فروش رنگ ترافیکی در تهران

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

خرید عمده رنگ ترافیکی

خرید رنگ ترافیکی در تهران

زمانی که قصد داریم فضای زیادی را با رنگ ترافیکی خط‌کشی کنیم قطعاً پس از انتخاب نوع رنگی که متناسب با فضا باشد خرید رنگ ترافیکی باقیمت اقتصادی نیز گزینه مهمی به شمار می‌آید، به‌گونه‌ای که  خرید عمده رنگ ترافیکی از برند معتبر توجیه اقتصادی داشته باشد.

در نظر بگیرید قصد دارید یک پارکینگ چندطبقه را رنگ‌آمیزی کنید، ابتدا با خرید یک قوطی 5 یا 25 کیلویی شروع به رنگ‌آمیزی می‌کنید اما قطعاً این مقدار رنگ بخش بسیار کمی از پارکینگ را پاسخگو است و سپس مجدد نیاز به خرید رنگ است و اگر برای دومین بار نیز به سراغ رنگ با حجم پایین بروید در نهایت ممکن است این چرخه خرید رنگ چندبار تکرار شود تا در نهایت تمام پارکینگ خط‌کشی شود.

اما آیا این روشی صحیح است؟ قطعاً خیر، زیرا در این صورت نمی توان تضمین کرد که در میانه مراحل رنگ‌آمیزی و خط‌کشی پارکینگ رنگ ترافیکی مورد نظر شما موجود و قابل خریداری باشد؛ به این معنا که شما نصف پارکینگ را خط‌کشی کرده اید و برای رنگ‌آمیزی باقیمانده آن رنگ کم آمده است، به فروشگاه حضوری یا وبسایت مورد نظر برای خرید رنگ مراجعه می‌کنید و ممکن است رنگ مورد نظر شما موجود نباشد.

بنابراین در رنگ‌آمیزی پارکینگ بی نظمی و دوگانگی بوجود می‌آید که پسندیده نیست، همچنین با توجه به اینکه رنگ را با حجم های کمی خریداری کرده اید در نتیجه قیمت نهایی آن بسیار بیشتر از حالت خرید به صورت عمده است و مزایای دیگری که بهتر است برای فضاهای با ابعاد زیاد ابتدا مقدار رنگ مورد استفاده را تخمین بزنید و سپس رنگ ترافیکی را به صورت عمده خریداری نمایید، که یکی از ویژگی های رنگ جمیل خرید مستقیم رنگ از کارخانه است.

انواع رنگ های ترافیکی

 

فروش رنگ ترافیکی در تهران

صنایع رنگ جمیل دارای رنگ های ترافیکی در انواع گوناگوی است که متناسب با ویژگی های هر رنگ می توان بهترین آن ها را انتخاب کرد.

  1. رنگ ترافیک سرد آکرولیک
  2. رنگ ترافیک کلروکائوچو
  3. رنگ ترافیک دو و سه جزئی
  4. رنگ ترافیکی گرم

1- رنگ ترافیک سرد آکرولیک، این رنگ با توجه به قیمت مناسبی که دارد برای استفاده در پارکینگ های شخصی و همچنین کوچه های بن بست و خیابان های کم تردد گزینه مناسبی می باشد، اما توجه کنید طول عمر و ماندگاری این نوع رنگ ترافیکی کوتاه بوده و پس از گذشت 6 ماه تا 1 سال ممکن است کیفیت سابق را نداشته باشد و یا کمرنگ شود.

2- رنگ ترافیک کلروکائوچو، این نوع رنگ دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است، همچنین به دلیل مقاومت بالای این رنگ در برابر نور خورشید و چسبندگی بالایی که بر روی آسفالت دارد برای بزرگراه ها، جاده های اصلی، فرودگاه ها و غیره گزینه مناسبی است.

3- رنگ ترافیک دو و سه جزئی، این نوع رنگ نیز به دلیل ماندگاری بالایی که دارد جزو دسته بندی رنگ های پرکاربرد و محبوب در رنگ آمیزی های ترافیکی به حساب می آید. این رنگ ها بدون هیچ گونه حلالی به صورت مستقیم و با ضخامت و پوشش دهی مناسب بر روی سطح آسفالت قابل اجرا می باشد.

 

اما در استفاده از این رنگ دو نکته مهم قابل ذکر است:

نکته اول، استفاده از رنگ ترافیک دو و سه جزئی تنها بر روی آسفالت چسبندگی دارد و قابل استفاده می باشد.

نکته دوم، برای استفاده رنگ های ترافیکی دو و سه جزئی نیاز به مهارت می باشد و هر شخصی قادر به رنگ آمیزی با این رنگ ها نیست، پس نیاز است تا از شرکت هایی کمک بگیرید که دارای افراد آموزش دیده و متخصص در این حوزه هستند.

در این رابطه می توانید از افراد متخصص در مجموعه صنایع شیمیایی هومن شیمی فام (رنگ جمیل) کمک بگیرید.

رنگ روغن بهتره یا اکریلیک؟ برای اطلاع کامل از جزئیات هریک و بررسی مزایا و معایب به مقاله درج شده مراجعه کنید!

4- رنگ ترافیکی گرم، این نوع رنگ ها نیز به دلیل ماندگاری و دوام بالایی که دارند برای مکان های عمومی و پر رفت و آمد بسیار کاربردی می باشند. نکته ای که در رابطه با این رنگ ها نیاز است توجه کنید نحوه خشک کردن آن ها می باشد، که با گرما دادن قسمت رنگ شده می توان رنگ را بر روی سطح خشک کرد.

جهت آشنایی با اهمیت خط کشی پارکینگ و رنگ مناسب برای این کار و همچنین برای آموزش و اینکه بدانیم چگونه پارکینگ خانه خود را نقاشی کنیم می توانید از مقاله درج شده بر روی وبسایت جمیل استفاده کنید.

 

10 ویژگی اصلی رنگ های ترافیکی جمیل

خرید رنگ ترافیکی در تهران

1- اغلب رنگ های ترافیکی مجموعه رنگ جمیل پس از استفاده بر روی سطح با سرعت بالا خشک می شوند.

2- دارای مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند، از این رو دوام و ماندگاری رنگ ها افزایش می یابد.

3- ظاهر و کیفیت رنگ پس از گذشت مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه تغییری باقی می ماند.

4- مانع از جذب آب شده، زیرا رنگ های استفاده شده بر سطح جاده های اصلی با عوامل طبیعی باران و برف در تماس هستند.

5- هر گونه تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی بر کیفیت این رنگ ها بی تاثیر است.

6- بدون هیچ گونه فرسایش و خوردگی در برابر رفت و آمدها و تردد بالای خودرو می باشد.

7- بر روی انواع سطوح قابل استفاده است.

8- در مقابل فشارهای مختلف مقاوم بوده و دارای ماندگاری بالایی می باشد.

9- رنگ آمیزی با این رنگ های ترافیکی بسیار شفاف و درخشنده می باشد.

10- پوشش دهی رنگ ها بسیار بالا بوده و دارای غلظت مناسبی می باشد.

 خرید رنگ به صرفه و با حداقل قیمت از خرید مستقیم رنگ از کارخانه جمیل!

4 عامل تاثیرگذار در قیمت خرید رنگ ترافیکی در تهران

1- رنگ ترافیکی از کدام نوع است؟ رنگ ترافیکی سرد، رنگ ترافیکی گرم، رنگ ترافیکی دو و سه جزئی و...

2- نوع رنگدانه های به کار رفته در ساخت رنگ ترافیکی

3- کیفیت رنگ انتخاب شده

4- محل مورد نظر برای اجرای رنگ ترافیکی

جهت اطلاع دقیق از قیمت های خرید رنگ ترافیکی در تهران می توانید با کارشناسان رنگ جمیل تماس بگیرید.

ماده سیاه رنگی که برای هموارسازی جاده ها استفاده میشود

تلفن تماس با کارشناسان رنگ جمیل:

۰٩١٢١٤٨٨٥٧۰

 ۰٢١٩١۰١٣٧٥٢ 

 ۰٢١٢٢۰٩٣۰٤٣ 

آدرس: تهران- خیابان آزادی - روبه رو استاد معین پلاک ٥٣٥ - طبقه٣- واحد3

 

رنگ ترافیکی در تهران

شرکت هومن شیمی فام رنگ جمیل با آماده سازی بستری آنلاین جهت خرید رنگ های ترافیکی در تهران و شهرستان ها قادر به تامین تمام نیازهای مشتریان در انواع گوناگون رنگ های ترافیکی است. از این رو شما عزیزان می توانید از طریق وبسایت رنگ جمیل خرید رنگ های ترافیکی خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن رنگ های سفارش شده برای شما ارسال گردد.

همچنین در رابطه با انتخاب رنگ متناسب با فضای مورد نظر و همچنین اجرای رنگ می توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بگیرید.

شماره برای اجرای رنگ ترافیکی در تهران| رنگ جمیل

کلام آخر

فروش رنگ ترافیکی در تهران یکی از تخصص های صنایع رنگ جمیل است که با ارائه رنگ های مختلف در انواع گوناگون توانسته به یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های رنگ ترافیکی در تهران تبدیل شود.

از این رو جهت خرید رنگ ترافیکی در تهران و اجرای رنگ می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

خرید رنگ ترافیک سرد آکرولیک

خرید رنگ ترافیک کلروکائوچو

خرید رنگ ترافیک دو و سه جزئی

خرید رنگ ترافیکی گرم

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده است

ارسال دیدگاه